FRIDAY YEY


It's fridaaay yeeey !!! Känner mig dock helt slut då det varit en rätt hektiskt dag på jobb. Men det är ganska kul och tiden går snabbt nanting :D 

Igår var en ganska spännande kväll. Jag tvingade nämligen kompisen emmis att färga min utväxt. Varken jag eller hon har någon erfarenhet av hårfärning så det kändes lite som ett wildcard. Men vi for iallafall på ica maxi, köpte en hårfärgningspensel för 15 spänn och sen körde vi bara på. YoLo! Och tro det eller ej men det blev ett utmärkt resultat. Alltså något jag betalat 700spänn för kunde jag istället betala 49kr för. Jag känner mig lurad. Så jag rekommenderar alla människor där ute i cyberrymden att blondera håret på eget hand. Nej skoja det kan ju gå fel så vi kanske bara hade en jävla tur!! Efter hårfärgningen såg jag film med en kille

Nu är det snart hemgång och heelg. Fast jag är inte taggad på helg.... jag är pank och kan alltså göra nada... vill ju partaja hehe. Fast min lever kanske behöver vila.. förmodligen. Hej då vi ses <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du på ditt jobb?:)

2014-09-19 @ 17:32:42
Postat av: linn

Kan inte du göra en sminkvideo där du lägger ögonskugga och sätter på lösögonfransar 😍

2014-10-04 @ 15:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback