Slamp-Shoppat


Sorry för kassa bilder

Det här är vad jag shoppat på senaste, inga stora inköp direkt men finns bara fula kläder på stan. Av någon anledning har jag bara köpt slampiga festkläder, förstår inte varför. Hatar ju tighta kläder så förstår faktiskt inte väd som hände hehe. Kjolen är den perfekaste kjolen EVER. Den är kort, snortight och i världens bästa material. Sånt hära tjockt och hårt tyg som gör att man kan sitta utan att få panikångestattacker över att magen hänger över. Klänningen är en helt vanlig svart spetsklänning, något varje kvinna bör ha i sin garderob för extrem överlevnad. Och sista är en tight spetstopp i någon nude-grå-aktig kulör. Tänkte ha den till kjolen på nåt kommande party kanske.

Förresten... ser ni vad jag ser....... Min kamera verkar vara paj för det blir ett svart märke på alla bilder. ALLTSÅ ÅÅÅÅÅH ALLT GÅR ALLTID SÖNDER FÖR MIG!!!! blir så förbannad att jag funderar på att kasta ut all teknik genom fönstret, gå ut i skogen och samla bär och sen gå i ide tills jag får ärva pengar och kan köpa en ny kamera. Hej då

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, jag undrar vad du ungefär har fått betala för en färgning hos Rapunzel när du varit där (i Umeå)? Du verkar vara väldigt nöjd med dom, så tänkte testa dom själv, är också blond och har så otroligt svårt att hitta en frisör som är duktig på färg.. Skulle du rekommendera dom? :)

Svar: Hej tjejen<3 Åh guud jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag betalade för en färgning , eftersom jag betalar väldigt höga summor när jag är där så hade jag som ingen koll vad just färgningen kostade hehe. Men jag har faktiskt bara färgat håret där en gång! Och då var det en tjej som bara var sommarjobbare, men hon var sjuuukt duktig. Hon jobbar tyvärr inte kvar nu för hon fick ingen lägenhet i umeå hehe. Så jag vet faktiskt inte hur dom andra två tjejerna är när det gäller färg... :)
Sandra

2014-10-22 @ 18:48:39
Postat av: Nathalie

Men hallåååå vart är den perfekta kjolen ifrån då? 😍

Svar: Den är från bikbok :D
Sandra

2014-10-22 @ 19:31:18
URL: http://pernillanathalie.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag vet inte vad du har för kamera, men är det en med objektiv så kan den svarta fläcken vara ett dammkorn som kommit in mellan kamerahuset och objektet typ, så prova ta lös objektet och blås lite så kanske det löser sig :)

Svar: det är en vanlig digitalkamera :'( men tack för ditt tips och din kommentar ändå hihi<3
Sandra

2014-10-23 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback