tisdag



Hej hej hallå dagboken. Nej juste så brukar inte jag säga, så säger Bert. Alltså jag tror att ifall Bert fanns på riktigt och han hade hästsvans + använde proactive så hade han varit min drömkille. Han är den roligaste jag vet i hela världen och det har jag tyckt sen jag var typ 7 år. Brukar ganska ofta lyssna på honom innan jag ska sova och jag skrattar alltid åt hans tokigheter.

Jaja idag är det tisdag och det har varit full rulle på jobbet då typ hälften av befolkningen var borta. Men då har det varit mycket och göra = dagen har gått väldigt fort. Här i hemmet har det inte hänt så mycke och nu tänkte jag se portkod sen sova. Alltså igår somnade jag på riktigt typ halv 8, like a little babyborn. Jag hade tänkt se hungergames så jag tog min lilla chihuahua och la mig i sängen och var redo för att se hela filmen. Jag orkade se typ 5 min sen somnade jag hehe. Inatt har hungergames premiär och jag vill sååååå gärna se den !! Men har tagit mitt förnuft till fånga och insett att jag inte kan se en film som går klockan 12 på natten. Just för att jag är så jävla kvällstrött + att jag ska upp och jobba. Förra året var jag och fanny och såg tvåan på premiären och vi var så jävulskt trötta redan innan filmen började + dagen efter var jag halvt zombie halvt människa.

Jaja time to go to bed, i love sleeping. Natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback