MONDAY


Alltså om inte ens Barbie gillar måndagar, vem gör det då??? 


Hej mina vänner och alla fiender där ute. I'm alive. Har överlevt en halloweenkväll på klubben samt en bakisdag då jag inte gjorde så mycket. Träffade kompisarna Signe å Emmis och sen åt jag pizza med familjen. Och idag är det måndag, veckans värsta måndag. Alltså måndagar ÄR SÅ JOBBIGA!!! Sov dåligt så jag är helt död. Jobbdagen har iallafall gått snabbt som en vind och nu har jag typ nyss kommit hem.

Hade tänkt ta mig en skön och refreshing shower och sen typ sova om det är lagligt att sova den här tiden?? I dont know :) Annars har det väll inte hänt så mycket kul och spännande, eller JO jag hämtade ut nya skor idag och dom är så snygga jag dör. Ska visa dom snart <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback