STUDENT 2014

För ett tag sedan var det någon söt liten flicka som ville att jag skulle tipsa om studenklänningar, och SJÄVKLART tänkte jag, er önskan är min lag <3 Så jag har hållt lite utkik men tycker att utbudet på klänningar är litet i år?? Och dom fina som kommer in i webshoparna verkar sälja slut direkt. Men det kanske är lite tidigt ? Jag tror ni får ha lite is i magen för än är det ju inte kört hihi! Men hittade iallafall några fina klänningar efter en lång tids sökande hehe..

Hade jag tagit studenten i år hade jag velat ha en klänning från Ida Sjöstedt, som dom två första. Produktbilderna var jävligt fula men dom flesta vet nog hur jävla vackra dom är egentligen. Tyvärr kostar dom ju en hel jävla del och man hade nog måsta prostituera sig om man inte har rika föräldrar. Men jag avråder er ändå från prositution, då skulle man ändå hamna på psyket och missa studenten också har man köpt den där klänningen i onödan för på psyket måste man ha sjukhus-rock, det har jag sett på tv.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vars är åttonde klänningen från?? :)

Svar: Från Bubbleroom :D
Sandra

2014-03-14 @ 16:42:53
Postat av: Emilia

vart kommer den sista klänningen till vänster ifrån? :)

2014-03-14 @ 21:23:28
URL: http://emiliaflorence.blogg.se
Postat av: Jennifer

Var hittade du den längst upp till höger??😍 Alltså den tredje<33 need it

2014-03-17 @ 10:31:29
URL: http://jenniifer.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback