måndag tråkiga måndag

Arbetsdag 1 av 5 avklarad. Alltså bara 4 sinnessjukt långa dagar kvar att överleva, det fixar jag. Eller egentligen inte men har inget val :P Jag har väll inte så jättemycket kul att säga då jag varit på jobbet sen sekunden jag vaknade och har nyss kommit hem.... Ska se vampire diaries avsnitt 2 och sen sova. För jag har löst problemet som jag haft hela helgen, vill ni veta hur?? Jag skippade viaplay och kollade på netflix istället hehe. Jag undrar varför jag itne tänkte på det tidigare.. måste ha blekt bort mina sista hjärnceller. Jaaja jag vet inte helt och hållet vad jag tycker om den här serien ännu. Jag tror jag gillar paradise hotel norge lite mer. Det kan också ha något med blekningen att göra, jag är liksom mer lik tjejerna i paradise hotel än snygga mörka skönheten i vampire diaries. Det enda jag behöver göra nu är att köpa ett par tissar och sen kan jag söka nästa år. Om jag får välja mellan svenska och norska skulle jag välja norska och hoppas på att Kristan-Rene vill vara med ännu en säsong. Nu babblar jag på om skittråkiga saker. Jag skriver verkligen om ointressanta saker här på sandra-bloggen. Vad skulle ni läsa mer om? Kom gärna med tips. Allt ifrån djur till politik kan ni önska. Fast helst inte politik kanske, jag är inte så insatt. Nu måste jag snart sova så jag orkar med morgondagen hej då hoppas ni har det kul och bra <3


Dagens enda höjdpunkt, coca cola cherry zero <3 <3 Jag älskar allt med körsbär förutom riktiga körsbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback