frisören

Heeej redan lill-lördag. Tur att veckorna går fort iallafall. Idag har jag jobbat till klockan 1, extremt skönt att sluta tidigt för en gångs skull. Så då har jag hunnit ta en prommis till stan och färgat utväxten, sen strosade jag omkring ett tag innan jag gick hem hehe. NU ska jag iallafall ta mig en dusch för jag har kvar blekning i håret... skönt... :S:S:S Men skönt att ett ångestmoment i mitt liv är över, nu väntar bara det största = nya extensions. Längtar som ett as till på lördag och önskar att tiden gick att spola fram... MENMEN bara att hålla ut!!
Imorgon börjar jag 16, så jävla skönt. Fast hade varit skönare om jag hade en dörr, då hade jag kunnat sova. Nu kommer jag kunna sova till 7.30 som längst..... Jaja ikväll ska jag antingen låtsas att det är helg och se en film och äta sjöfrukter eller gå och lägga mig typ snart för jag är sjukt trött. Finns det förresten något godare än choklad-sjöfrukter?? Nej. Finns det något bättre än att dom kostade 10 kr på ica-torget?? nej. Tyvärr har dom varit helt slutsålda men idag hade jag lyckan att hitta en liten ensam stackars ask ihihii. Jaja nu ska jag tvätta håret, är rädd att jag tappar det lilla jag har annars. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback