söndag

HEJ!! Idag vaknade jag och kände mig som en levande zombie, var så jäävla seg och trött , kändes som jag hade värsta bakfyllan ever. Tur att jag inte festade igår för då hade jag nog aldrig varit på bena idag. MEN som tur är så tog jag mig upp och gick en promenad fast kändes som jag skulle avlida. Sen har jag städat som man måste göra på en söndag. När jag var klar med det gick jag en sväng till stan för att lägga min sista peng på ett par ögonfransar.... det är ett helvete att vara fattig och jag kommer antingen måste sälja min kropp eller panta burkar för att ha råd att fira midsommar. Men iallafall, efter det mötte jag upp emma å saris på en dejt på ainas. Nu har jag varit hemma ett tag och kom precis ur duschen, mitt hår var ett fågelbo så det kändes skönt. Men nu har inte fåglarna någon stans att bo men synd för dom , jag gillar endå inte fåglar så mycket.

Nu hade jag inte tänkt göra många knop, kanske kolla på nån film och läsa bloggar. Älskar söndagsmys. Och måste göra mig psykiskt redo för att orka med ännu en långjäveldag på jobb imorrn. 8 till 8 ska jag arbeta och sen kommer jag gå in i väggen

Har bildbrist så bjuder på en bild från igår, jag och min bäbis på espresso house hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?:)

Svar: xzakt kundrelation.. heehe :)
Sandra

2014-06-15 @ 19:40:26
Postat av: Anonym

Snygg klänning du har på bilden!! Vart har du köpt den?;)

Svar: Tack!! :D<3 Den är från Lindex:D
Sandra

2014-07-04 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback