RÖVARDOTTER


Innan jag somnar måste jag bara tipsa om Jackie Ferms bok Rövardotter!!! Jag lyssnade klart den idag och grinade i vanlig ordning. Jag grinar alltid i slutet av böcker ! Har aldrig gråtit av en film men böcker är en helt annan grej. Jag har alltid älska att läsa böcker men nu för tiden tar jag mig aldrig tid och blir rastlöst direkt.  Därför har storytel blivit min räddning, man kan lyssna på bok när man är ute och går, sminkar sig , städar, kör bil till frisören osv osv hehe.

Nä man iallafall!! Läs jackies bok!! Hon har inte haft det lätt kan jag lova. Jag ser henne på ett helt annat sätt och jag vill inte att någon ska se henne som en blås bimbo så läs den här boken!! NU!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback