Lindsay Lohan

Ikväll har det varit lill-lördag, måste passa på när jag jobbar i helgen. Men imorgon börjar jag halv 3 så lika bra att fira helg idag hii. Det passar ändå perfekt för idag är enda dagen det går något bra på tv, nämligen dokumentären om Lindsay Lohan!!! Har ni missat den så är det skandal!! Ni måste se, går på onsdagar klockan 8! Jag älskar Lindsay och önskar att vi kunde vara med varann nån dag. Då skulle vi nog röka cigg och dricka en alkoholfri drink eftersom hon försöker leva som en nykter alkoholist, precis som jag <3 Bff <3


Som sagt, onsdagar 20.00 ! Det är det enda ni behöver skriva in i eran almenacka för det får ni fasen inte missa (fast finns ju på play ifall ni tragiskt nog skulle råka göra det)

Nä vet ni vad nu måste jag sova. Jag klev upp 04.15 imorse så efter att ha sovit 4 ynka timmar är jag ganska så jävulskt trött. Och ska upp tidigt imorgon så jag hinner göra nå innan jag börjar jobba. Så nu ska jag mysa med lilla Theo och vi ska sova tillsammans<33 som man och hustru. Godnatt <3
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Va..inte märkte då jag att du var full?

Svar: En riktig missbrukare kan vara bra på att dölja sådant
Sandra

2014-06-11 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback