På plats i nya läggan

HEJ!!! Nu har jag äntligen en stund över så jag kan slappna av. Igår var det flytt som gällde heeeela dagen och det kan ha varit en av dom värsta dagarna i mitt liv, fyfaan så jobbigt det är att flytta. Jag vill aldrig i hela mitt liv flytta igen. Jag har ont i varenda kroppsdel på insidan OCH utsidan.

Nu har jag äntligen fått i ordning litegrann på mitt rum och det känns så jävla bra. Ett rum utan snedtak överjävlaallt, ett rum med dörr och till och med garderober, 7 stycken !!!!!!!!! Jag har insett hur fruktansvärt mycket jag vantrivdes i vår förra lägenhet så nu känns det så jävla bra. ALLT är bättre!!! Det är större, billigare, finare, fräschare, snyggare och det ligger typ 2 min till hemakväll och 2 min till solariet HIHIOOO!!!

Nu har jag iallfall nyss duschat och lagt mig och vilat för första gånger på något som känns.. en evighet. Så jävla skönt hehe. Har så ont i fötterna så jag är osäker på om jag kommer kunna gå härifrån. Fast jag borde gå på solariet. Jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär jävla blek. Hela den här veckan har ju varit så jävla stressig med flytt att jag inte har hunnit sola, bus:a mig eller ens skrubba bort gammal bus. Så har sett ut som en fläckig amöba. Nu har jag iallafall skrubbat mig så jag ser ut som en isbjörn

 

Mitt rum där jag ska bo och trivas ♥ Kan göra en video sen när det är klart hihi :D:D 

Nu ska jag och theo se lindsay lohan och kramas, han är jättemysig och fin som varje dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback