Onsdag eller nåt

HEJ!!! Idag är det väll onsdag. Jag har varit å jobba surprise surprise. Men något som gjorde mig jävulskt glad var att jag fick sluta 4 istället för 6!!!!! :D Det trodde jag aldrig skulle hända eftersom jag har som ett annat uppdrag nu och då är det svårt att sluta tidigare. JAJA dröm blev verklighet!!

Så när jag slutade gjorde jag det jag är bäst på - gick på stan. Hade ett uppdrag, det var att köpa en ny foundation. Alltså är det någon som vet om Loreal true match har ändrat färgskala sen förra året?? hehe. För jag har haft en mörkare foundation som passar mig på sommarn som jag köpte förra året. Nu har den nyss tagit slut MEN JAG HITTAR INTE FÄRGEN NÅNSTANS!!!!!!!!!! BLIR GALEN!!!! VILL INTE GÅ RUNT MED ETT ANSITKE SOM INTE MATCHAR KROPPEN!!! jag kan lika gärna förvandlas till en kentaur. Ni vet en som där som har hästkropp med människoansikte. Så känner jag mig när jag har fel färg på foundation. Oj oj vilka jobbiga problem.

Sen har jag inte gjort så mycket mer intressant. Har varit ute på prommis med min bäbis, tvättat mitt äckliga hår och.. sen har jag typ inte hunnit nåt mer. Nu är klockan 9 vilket betyder läggdags hehehe. Imorgon är jag ledig från jobb men blir ingen sovmorgon för jag har planer. Vi kan höras imorgon om ni vill

Ni har ju efterfrågat mer outfitbilder ♥ Men sanningen är den att... 6 av 7 dagar går jag i mjukisbyxor hehe. Like a real fashionista. På jobbet brukar jag ha något som ser ut som en lite finare mjukisbyxa iallafall. Egentligen är det pyjamasbyxor från Lindex. På lördagarna brukar jag ha en snygg festoutfit och det är kul, sen på söndagen är jag bakis och har fula mjukisbyxor hehe!! Men kan försöka fota outfits när jag har OK kläder på mig hehe. Såhär såg jag ut idag, total black. Sen provade jag en annan topp för att liva upp stämningen, med grått?? Jag gillar tråkiga färger oki. "why do you always wear black?" cause I'm ready for your funeral bitch ... hehe

NÄ vet ni vad nu orkar jag inte mer , jag ska se teen mom och sova. Godnatt<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback