I WANT GIVENCHY



Imorgon åkter min mamma till Barcelona, jag är så jääävla avis. Jag har velat åka dit jättelänge!!! Iallafall så kollar jag på vad hon kan köpa till mig hehehe. För alltså bara taxfreen skulle vara drömmen för mig. Tänk allt smink man kan köpa där som inte finns i det här jävla landet.. Medans jag kollade runt så tänkte jag att det är ju lika bra hon går och köper en väska åt mig, kanske en Givenchy Antigona tote bag..det hade varit drömmen

Vilken väska hade ni valt om ni fick välja vilken ni vill ???? Jag hade nog valt denna från givenchy eller en chanel black jumbo caviar gold hardware!! För den i lammskinn blir ju så jävla lätt skadad. Nu låter det kanske som att jag har erfarenhet av chanelväskor men det har jag tyvärr inte... jag har bara kollat mycket på youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback