FRIDAY, FINALLY

 
Heej på er och ursäkta frånvaron!! Har bara jobbat så mycket att jag vill gå i ide. Idag började klockan 7, KLOCKAN 7!!!!!!! och slutade 6. OK det är inte mänskligt. Som tur är så har jag en vecka kvar, SEN SEMESTER!!!!

Så jag idag har jag inte gjort nåt kul alls. Eller vi var på solbacken på lunchen, det är det mest händelserika. Sen jag kom hem har jag bara pussat min mamma som kommit från spain, gått prommis med theo och solat på solariet. Och har även tappat hoppet om mänskligheten för en sista gång. FÖR VARFÖR KAN INGEN TORKA BORT SIN EGEN SVETT I SOLARIET?????? Blir förbannad och illamående varenda jävla gång. Hur jävla äcklig är man inte om man lämnar sin svett?? Alla sånna människor kommer brinna i helvetet tror jag. Sry för utbrott men är less och hatar svett

Nu har jag äntligen lagt mig till bädds och så jävla skönt att få vila lite. Eller ska inte ens vila ska sova dirr. Imorgon är det Lördag och ska partaja med mina bästa kollegor. Det blir spännande och nice. Vi hörs kanske imorgon<3 Men kanske inte för ni vet att jag kan ha det lite stressigt på lördagar. Men annars hörs vi på söndag love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback