3 WANTIES

3 grejer som mer än gärna fått flytta hem till mig idag. Nästa helg är det beachparty  wooopwooop !! tror de var nästa helg hehe. Det enda som ger mig panikångest och kalla kårar är outfitproblemet, men är ju inte på beachparty allt för ofta och därför tycker jag det är väldigt svårt att veta vad man ska ha på sig. Men det här hade jag gärna haft på mig!!



1. Topp från nelly! Varit slutsåld skitlänge och verkar aldrig komma in igen. suger


2. Shorts från One Teaspoon! Jag äger inga jeansshorts. Eller jag har två par, ett par är så jävla stora att jag måste vika ner hela jävla kanten + sätta fast med hårband. Det andra paret är fannys gamla, också förstöra och jag visar alltid trosorna när jag har dom. SÅÅÅ jag vet inte kan man sy in jeansshorts?? Jag kan inte sy nått men måste försöka för jag är pank och hittar aldrig snygga shorts på stan


3. Drömsandalerna från river island! SNYGGASTE

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Finns liknande topp på she inside tror jag <3

Svar: JAA JAG SÅG DET HAR DU BESTÄLLT DÄRIFRÅN NÅN GÅNG???<3
Sandra

2014-07-13 @ 21:35:40
URL: http://emmajennifer.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback