"white-trash-chic"

Hey guys, jag är här igen. Jag har bara varit extremly depressed och trött och less och haft ångest gånger tiotusen. Men nu ska jag ta mig tillbaka på banan igen. Tur jag har en mamma och så är det tur att jag har er bloggläsare som är så kloka och fina. Önskar jag hade er in my real life för ibland behöver man bara någon som frågar hur man mår.

IALLAFALL, vi gör inte detta till ett sorgligt inlägg för jag har haft nog med sorgliga inlägg i min hjärna. Sedan vi hördes sist har det väll inte hänt så mycket. Det är ju iskallt ute så blodet fryser ju fan till is när man går utanför dörren. Meen jobbat har jag ju såklart gjort, också har jag varit hos frissan för att ta i tu med min gigantiska utväxt. Nu ser jag tyvärr ut som en kvinnlig version av skalle-pär. Jag hatar nyblekt utväxt... Men ge mig en vecka så är jag normal igen hehe.. Just idag har jag jobbat till 1, skööööööönt att sluta tidigt för en gångs skull. Slutar tidigt hela veckan så nu får jag tillbaka för alla långa dagar och sena kvällar, thank you god. 

Är trött nå så gud förbena mig, jag klev upp 05.10. Så jag funderar på att ta en powernap, jag har inte tagit en powernap sen jag gick skola!! Då var jag powernaps-kungen. Slutade typ alltid klockan 1 och då for jag hem och somnade på direkten. Löööv it

 
Har inga kul bilder heller, men kan bjuda på en bild från i typ söndags. Jag skulle på Solbacken och ville ha en outfit som passade in bland alla andra white trash-girls som handlar på rusta och Ö&B. Så den här outfiten kallar jag "white-trash-chic" och den inkluderar diamant-uggs från Uggs australia, mjukisbrallor från Hollister och tröja från gina. För komplett outfit så adderade jag detta med en väska från Michael Kors & en jacka från Boomerang. Sen hade jag såklart fett hår i en tofs för att passa in ordentligt på ÖB. Vi ses när vi ses ♥ (kanske på ö&b, vem vet)

Kommentarer
Postat av: Mor

Hugs and kisses <3

2014-01-15 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback