partypics

Hello how you doin?? Länge sen sist men iallafall så i fredags var jag på arbetet, men bara i tre timmar så det var helt ok ändå hehe. Fick en lång sovmorgon, hann med att börja dagen med en promenix, duscha håret i lugn och ro innan jag började jobba klockan 1. Slutade kvart över 4 och då for jag på middagsdejt med mami och fani. Sen blev det en lite spontan utgång med polarna. Vi förkrökade i en lokal och sen blev det klubben. Här är lite bilder från förfesten:



HEHE nej jag skoja. Jag tog inga nya bilder så jag bjuder på dom här från 2010, det är ju iallafall samma lokal hihi. Ni ser på bilden på mig hur gott jag tycker att sprit smakar :) Minttu black. Fyfan jag kan inte ens tänka på det utan att få kalla kårar hehehe..

Kommentarer
Postat av: corni

oj så små vi var haha<3

2014-01-20 @ 11:21:27
URL: http://nattstad.se/cwidmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback