Julklapp till mig (från mig)

Eftersom tomten verkar ha glömt mig i år IGEN så fick jag köpa mina egna klappar. Slog till på Boomerang-jackan när den var på rea och det är ju verkligen den enda snygga vinterjacka jag sett i mitt liv. Så nu är jag nöjd och glad och slipper frysa ihjäl när vinterkylan kommer. Om den kommer?? Hatar ju kyla men nu måste den ju fan komma annars har jag köpt en jacka i onödan. Annars kan jag ju fara till Nordpolen och hälsa på tomten och fråga vad fan som är hans problem ?? Vet han inte vad jag bor?? Eller är han rasist och hatar mig för att jag är blond och svensk och har vit hy?? Eller har jag för små tissar?? Många frågor som jag måste reda ut med honom för att vi i framtiden ska få bättre jular. Annars ska jag mörda hans ren Rudolf. Ehhh okej jag är jättetrött då blir jag lite konstig förlåt. Här får ni se min jacka fast ni har ju redan sett den men oki

TAACK SANDRA DU ÄR BÄST <3 ( och fattigast.. )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback