BIOTIPS

Den här såg vi på bio i fredags!!!! Och det tycker jag att ni också borde göra. Jag ÄÄLSKAR paranormal-filmerna. Tycker dom är såå roliga att se hehe, jag älskar att bli rädd. Jag blir typ aldrig rädd för hillbillysar som ser konstiga ut och hela tiden vill mörda. Alltså när det gäller filmer, hade jag träffat en hillbilly som vill mörda mig i verkligheten hade jag nog blivit lite lätt rädd. Men i filmer tycker jag mer om demoner, jag älskar demoner. Fast jag vill inte själv bli besatt eller att någon i min närhet ska bli det. Det är bäst jag skriver det ifall någon demon läser min blogg. Tur att jag bor nära en kyrka nu ifall det skulle hända, det var därför vi flyttade eftersom ni är många som har frågat om det. Vi har sett så många demon-filmer och blev lite nojiga så vi bestämde oss att det är bäst att flytta närmare en kyrka ifall vi skulle ha oturen att komma i kontakt med en demon eller två.

ANYWHO  Den är filmen skiljer sig lite från dom andra, den är lite mer fristående och man måste ha sett dom andra och ha bra minne för att kunna koppla ihop dom. Men den funkar hur bra som helst att se även om man inte sett dom andra. Den här filmen handlar om tre ungdomar - två killar och en snygg tjej. Så det skiljer sig ganska mycket från dom andra filmerna där det har varit familjer. Ungdomarna har spansk bakgrund och ibland är dom väldigt roliga. Så man kan skratta ganska mycket i den här filmen, det kan man inte i dom andra. Men man blir också väldigt rädd och det var många gånger som hela biosalongen skrek. Jag tycker iallafall den var jättebra och vill se den IGEN !!! På bio för extrem effekt

Här kan ni se trailer if you want:


 
Den får fem av fem demoner av mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback