Torsdag

Fiint från H&M, älskar spetsklänningarna. Åhhh vad jag vill ha sommar och sol och klänningskjol. Men såååå himla långt bort är det ju inte. Det är ju redan februari hihi.

Nu är det morgonstund med guld i mun hemma hos mig och jag har just sett paradise hotel finalen och fyfan vilken äckligt vidrig människa den där jeppe johansson är. Skulle vilja sila den där jävla kulan i hans huvud!!! Men jag älskar Aina hon är bäst. Jaja nu är paradise hotel över och jag ska söka till nästa säsong

Idag börjar jag inte förrän klockan 16 så hade jättegärna sovit till typ 15. Men skulle ju hämta min stol så hade inget val än att kliva upp. Den har iallafall kommit nu och en gubbe komme och lämna den på gatan och sa "lycka till". Tror ni det var lätt att bara upp världens största paket som dessutom stod på en pall och inte var den lättaste?? Nej det var ett helvete och jag fastnade efter första trappan och fick hämta förstärning av min lillasyster. Men nu är den på plats iallafall och den är sååå vacker.

Nu ska jag he mig ut på en prommis så kanske jag blir piggare. Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback