SVART & VIT

Detta vårväder får mig att vilja shoppa klänningar tills jag stupar. Idag drömmer jag om dessa två från nelly, som dessutom Leighton valde ut, det gjorde hon rätt i. Den lilla svarta hade jag köpt på en gång om jag hade 1600g silikon i tissarna. Men så är ju tyvärr inte fallet och därför är väll kanske den vita lite mer aktuell. Skulle vara såå fin på midsommar eller på ett dop. Fast vad har man egentligen för kläder på dop? Det kanske bara är ungen som får ha en fin klänning?? Jaja jag gillar ändå inte dop, har dåliga minnen från mitt eget. Vem f*n vill bli ihållen av en präst som doppar ens huvud i en skål? Hur kan det ens vara lagligt? Ifall jag skulle döpa mitt barn skulle det bara vara för att få klä den i en jättesöt klänning oavsett kön, det är väll det enda bra med dop, alltså att man kan klä sitt pojk-barn i en söt vit klänning. Men själv hade jag nog skippat delen med präst och skål. Det här inlägget skulle handla om två klänningar jag vill ha men blev visst ett inlägg om dop. Jag sa ju att 12timmars passen får min hjärna att mögla. Nu måste jag verkligen sova 

Kommentarer
Postat av: anonym

snälla försök blogga mera :)

Svar: jaa det skulle jag gärna göra men har verkligen inte tid när jag jobbar så mycket.... om du har lust att betala mig en lön varje månad skulle jag inte göra annat än blogga :D återkom om du vill ha mitt kontonr <3
Sandra

2014-02-26 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback