SUNDAY FUNDAY



KUL MED en söndag då man slipper vara bakis hehe. Jag började min dag med en morgonprommis och podd-lyssnande. Härligt värre, men vädret är inte så jävla härligt, skönt med plusgrader men slask och grå himmel är fan inte kul asså. Längtar sååå mycket till våren ♥

Sen gjorde jag mig i ordning och har varit på stan med emmisen <3 vi strosade omkring och kollade på kul grejer, det vi gör bäst helt enkelt. Köpte dock ingenting som är värt att visa hehe.. Kom iallafall nyss hem och har slagit mig till ro i soffan, ser runaway bride på tv, älskar den filmen. Älskar alla filmer med Julia Roberts hihi. Och speciellt bra blir det ju att se Julia Roberts i en brudklänning. Det bästa av två världar. Har min mystoffla på mig också, fina va ??? ugglor från topshop.

Nu funderar jag på att göra varm choklad för att få den ultimata söndags-mys-känslan. Sen läsa bloggar och kolla webshopar!! Har inte hunnit läsa en enda blogg på typ en hel vecka, har abstinens. Också måste jag kolla till min stardoll så hon mår bra. hoppas ni har en fin söndag mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: Bea(jag är en sås, ja)

Hejhopp. Jag har inget alls att säga egentligen men jag tänkte bara förmedla att du verkar vara en riktigt satans skön person. Snygg är du också din jävel haha. Ha en trevlig måndag pårej!

Svar: Haha du är min bästa läsar-jävel <3 kram
Sandra

2014-02-10 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback