IT'S BAKING DAY !!

 
HEJ HOPP! Idag är jag också ledig hiihooo så jag har planerat in en bak-dag inför valentin-dagen imorgon :D Tyvärr har det gått åt helvete från första början haha, jag suger på att baka.

♥ Hade glömt typ den enda och den viktigaste ingridensen - smör. Så fick springa till ICA för att handla

♥ Fattade inte hur ugnen fungerade så det blev inte som jag ville tidsmässigt.

♥ Har glömt än ännu viktigare ingridiens... cupcakesformar.... hur smart är jag på en skala 1-10?? jag tror 0

♥ Mitt ögonmått SUGER. Det stod på macarones-förpackningen att dom skulle vara 4 cm. Mina är typ 1 cm så dom blev alltså skitsmå buhu :'( Men mini-macarones blir nog bra. Jag älskar allt i mini-format. Så sött ! Imorgon ska vi äta mini-hamburgare på vår festmeny hihi

Nu måste jag fortsätta... eftersom jag inte kan göra mina cupcakes än.. måste alltså springa in till stan igen för att köpa formar!! Haha åååååh. Vet ni var det finns några söta?? Men först ska jag prova på att göra hjärt-maränger som vi ska ha till vår efterrätt imorgon. Hiho to be continued......

Kommentarer
Postat av: corni

Åh gulle, miss you <3

2014-02-13 @ 15:42:58
URL: http://nattstad.se/cwidmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback