I'm a butterfly

Bilder från idag. Här ser ni lite hur mitt rum ser ut, stökigt som fan i fan dock hehe. Älskar mitt nya husdjur, lilla fjärilen Samir Badran Jr <3 Snodde den från köket och tycker den passade jättefint på min spegel tihi

JA Gud endå vad lång den här dagen har varit, känns inte som det var imorse jag var på stan utan det känns typ som i förrgår hehe. Men har iallafall varit på stan en sväng och sen började jag jobba klockan 4. Känns som jag just och precis kommit hem men har duschat och donat och då tiden så himla snabbt, tyvärr. Nu ska jag skynda mig och locka håret dessutom.. vill ba sova är så jäkla trött hehe. Men lockar hellre håret nu än på morgon imorgon hehe

IMORGON ÄR DET FREEEDAAG , veckans bästa fredag. Jobbar till 18 sen ska jag på afterwork. Jag vet inte riktigt vad afterwork är för något, men jag tror det är något som män mellan 35-50 håller på med. Man träffas efter jobbet, helst på the bishops ars, och dricker många öl. Men det ska inte vi. Men alkohol är iblandat och det blir kul för jag gillar alkohol, det är en bra och laglig drog. Vi hörs kanske imorgon :)<3 men förmodligen inte hehe love you and hoppas ni får en bra friday <3 kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa en bild på stolen IRL pleeze?

2014-02-06 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback