hej på dig leverpastej

Jag idag, nej - jag har inte kik och kommer inte skaffa. Hehe skoja

Idag har varit en ganska finemang dag. Slutade tidigt för en gång skull, redan kvart över 2. Då for jag in och strosade på stan, skulle köpa nagellack och jag tror jag stod i nagellackshyllorna på tre olika affärer i ca totalt 3 timmar. Där snackar vi beslutsångest... Jag lever med alla typer av ångest man kan ha kom jag just på. Tur att jag inte är ensam och tur att Hannah och Amandas podd finns. Dom får mig att överleva.

Jaja efter jag shoppat naggelack (will show u later) så gick jag hem i mina johnny bulls, ett dåligt sko-val när man ska promenera tyvärr. Någon annan än jag som har problem med dom??? Höll på halka ihjäl mig så jag fick ta myr-steg hela vägen hem. Alla måste ha trott att jag var utvecklings.

När jag kom till hemmet hade jag fått brev. Av min kille nicky. Jag fick två rikskuponger och en snickers i alla hjärtans-dag present. VAFAN NICKY??????? JAG HATAR SNICKERS !!! Nej skoja bara, det var min ögonskuggspalett som kommit tihi. Den är så fiiiiin och vacker och jag längtar tills imorgon då jag ska prova den. Ska visa den för er också <3<3

Efter min postöppning var det dags att fara till the hell on earth: elgiganten. Hade inget annat val än att lämna in datajäveln igen så nu får jag vara utan den i 2 månader till, nice. Efter vi varit på elgiganten var jag tvungen att bli lite gladare så for på två roliga affärer: Jacks och Coop. Två affärer där det ofta finns roliga grejer till fyndiga priser och en hel del lodisar. Kom iallafall hem med doftljus och en ungfastform, eller vad det nu kan heta. En form som man ska ha i ugnen. Det var slut chokladlycka på coop, ni vet kakorna jag bloggade om, vafan?? Är det för att jag bloggat om kakorna och därför har dom blivit så populära?? Eller är det någon som jobbar på coop som hatar mig och har gömt alla kakor? Eller så kanske det är många singelkvinnor mellan 20 och 55 som är lite deprimerade såhär i alla hjärtans dag-tider och försöker därför muntra upp sig själva med lite chokladlycka? Isånnafall förstår jag er och då är det ok att ni köpte upp alla kakor <3 det var ni värda

När jag kom hem igen blev det mindre kul. Jag skulle försöka installera en ny router för vår gamla sög. Det var då faan ingen lätt match och det tycker jag inte någon tjej i hela världen ska behöva göra. Det är väll därför gud skapade mannen??? För att alla ska kunna ha trådlöst internet? det har då jag alltid trott. Men eftersom vi är tre kvinnor i det här hushållet så blev det mitt uppdrag att försöka lösa problemet, jag kanske är blondast men jag är även den mest intelligenta. Efter mycket slit jobb och slit så klarade jag det tillslut och nu tror jag att jag kan klara vad som helst i hela världen. Sen såg vi paradise hotel och åt oreo-choklad. Alltså kvällen avsnitt var ju heeelt jäävla spårat och så jävla kul. Längtar till finalen imorrn hihooo

Nä alltså nu måste jag sova. Jag har börjat vara vaken så jävla sent!! nooot goood ! Är dödstrött hela tiden och har svårt att hålla uppe ögonlocken om dagarna, men inte så konstigt när jag sover typ 5 timmar hehe. Behöver minst 10timmars sömn för att vara utvilad. Jajaja nu ska jag somna till Bert Ljung... Alltså jag kan inte beskriva med ord hur bra den killen är. Jag har börjat lyssna på boken som släpptes i somras "Bert och frestelsen" och den är så jävla rolig att jag håller på avlida varje gång jag lyssnar på den. Lätt den bästa bert-boken hitills och då har jag älskat alla sen jag var ett litet barn!

Nä nu är det verkligen dags att vika in årorna. Tack å hej, leverpastej. P.s. orkade någon läsa det här inlägget ska jag fan skaffa kik

Kommentarer
Postat av: Mor

Du var väldigt nära sanningen...det var en(1)deprimerad singelkvinna som köpt alla kakorna. Jag har låst in dom i källarförrådet, men du kan få några.

Svar: Tack morsan vi får äta kakor tillsammans
Sandra

2014-02-05 @ 02:31:42
Postat av: Karin

Tacka gudarna att du har din blogg och att du förgyller allas dagar med såna här extremt osammanhängande (på ett positivt sätt!!) och extremt underhållande inlägg! Hatten av för dig Sandra!!

Svar: Men åh tack så mycket fina du :D <3 hoppas du har det bra på andra sidan jorden hihi
Sandra

2014-02-05 @ 10:33:51
URL: http://abckarin.blogg.se
Postat av: anonym

vad använder du för redigerings program? är det Photoshop cs? eller Photoshop elements?

Svar: Hade ingen aning men kollade nu ;) Photoshop element, jävligt enkelt att använda :D jag kan egentligen ingenting hehe
Sandra

2014-02-05 @ 14:01:03
Postat av: Anonym

Du må vara den roligaste bloggaren någonsin!

Svar: och du må va den bästa bloggläsaren någonsin<3
Sandra

2014-02-05 @ 17:04:00
Postat av: Hanna

Så himla fin sminkning! Kan inte du göra en video där du sminkar dig??

2014-02-05 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback