FREDAG

 
Fredag idag men som en helt jävla vanlig torsdag för mig som även jobbar imorgon. Arbetsdagen har dock gått fint, att vara på jobb i 10 timmar känns ju som en baggis när man är van att vara där 12 timmar =) Efter jobbe sprang jag på stan en sväng sen har jag hunnit med en prommis och en dusch. Mycket mer än så hinner man ju inte??? Nu har jag iallafall äntligen gått till bädds , är så jävla trött som vanligt och ska bli så jävla skönt att sova. Vi hörs när jag har nåt kul att säga förutom att jag varit på jobb hehe ha det bra mina vänner och fiender <3 Och hoppas ni ger Ken Ring en kyss från mig ikväll om ni är där..... hade såååå gärna velat se han och hångla med han.


En bild från idag, gillar den bara marken. Och gillar min väska och mina johnny-shoes. Två av mina mest värdefulla och älskade saker hehe. Matriell lycka är den bästa lyckan. Förutom lyckan man känner när man är älskad av ett djur, det är den bästa lyckan. Saknar min Doris så mitt hjärta värker varje dag och jag tror faan i mig att jag hade kunnat bränna den där jävla väskan bara jag fick ha henne här inatt. Nu ska jag grina och sova och sen upp å jobba. Livet är ett helvete sen dör man, ett bra ordspråk jag lärt mig från min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback