if monday had a face, I would punch it

Måndag och ny vecka, redan???

Den här helgen har gått så himla snabbt och jag är så himla sliten hehe. Jag tror att när gud skapade helgen så var det ju för att man skulle vila, men ännu en gång gjorde vi tvärt om vad gud ville och istället festar vi jävel och dricker alkohol. Ojoj han måste nog hata oss. Det känns som jag skriver lite för ofta om gud på den här bloggen. Funderar på att helt och hållet göra om den här bloggen till en kristen blogg, vad tror ni om det?

Iallafall så har jag sovit så himla dåligt i helgen så det var en plåga att kliva upp imorse. Och ännu mer plågad var jag för nu har min värmefilt gått sönder PÅ RIKTIGT!! Jag har ju sagt att den varit trasig förr men då har den inte varit helt veck utan den har fungerat lite då och då men igår på morgonen la den verkligen av. Fick panik och har mått psykiskt dåligt utan min älskade snuttefilt.

Så, därför var jag tvungen att köpa en ny på lunchen idag hehe. Det är extrapris på Kjell och Co så har ni ingen tipsar jag er att gå dit. Varnar er dock för att den är otroligt beroendeframkallande. Jag var dock rädd att den inte skulle vara lika bra som min förra, för jag provade fannys när jag insåg att min var trasig och den gav INGENTING. Men tror hon har en dålig från Rusta. Så om ni har tänkt köpa en, köp inte den från rusta utan gå på Kjell.

Nu ligger jag iallafall i sängen med min nya filt och jag älskar den redan så mycket <3 Den är mycket finare färg än den gamla och det känns så skönt med en ny och fräsch och den verkar bli lika kokhet som den gamla<3 För alltså måste erkänna att den gamla var inte så fräsch hehe. För det första så har den börjat lukta brun utan sol och för det andra så har jag somnat med den på maximal effekt ett x antal gånger och sen vaknat helt svettig för att den är så himla varm hehe. För inte nog med värmefilten så har jag ju även långärmad tröja + långbyxa + täcket på hehe. Ja , jag är ganska frusen. HMM JAA Hur många tycker det är kul att läsa inlägg om värmefiltar :) Men jag är så lycklig över min nya snuttefilt så måste dela med mig

Nu ska vi fortsätta mysa. Alltså jag älskar att ligga här i min mysiga säng i mitt mysiga rum. Ibland brukar jag tänka på hur mycket jag vantrivdes i mitt förra boende och då blir jag mörkrädd för jag var så jävla deprimerad när vi bodde där. Mitt liv har varit ganska jobbigt de två senaste åren men den absolut värsta tiden var när vi bodde där bläää!!!

SÅ NU ska jag se något på netflix och sen somna som en prinsessa utan någon ärta i sängen. Ska bli så himla skönt att sova, jag har längtat hela dagen hehe. För när man har festat sover jag så hiiimla dåligt. Nej nu ska jag skynda mig så jag hinner sova så många minuter som möjligt. GODNATT <3 Hoppas ingen orkade läsa det här inlägget för det sög hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra! Alla undrar, har du gjort läpparna? Puss!

2014-12-27 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback