Onsdag

Insta-bilder från Stockholm... Alltså det känns som det var sååå länge sedan jag satt i en kort kjol och drack drinkar i huvudstaden. Men det är ju typ bara 1 och en halv vecka sedan vi kom hem??? fattar ingenting

JAJA ni kan väll gissa vad jag gjort idag :) Jobbat.. hihi.. men det gick bra iallafall :D Sen har jag sprungit på staan på lunchen... älskar att jobba mitt i stan. Så jävla nära till shoppingen och så jävla nära hem hehe!! Nu har jag iallafall just sett idol och funderar på att gå och lägga mig ! Älskar ju att sova som ni kanske vet. Men något jag inte gillar är att sova i ett iskallt rum :'( Alltså vintern har inte ens börjat och inatt var jag tvungen att sova i långbyxor och långärmat??? Jag tror seriöst inte jag kommer överleva vintern. Jag har ångest varje dag för att jag tänker på hur mycket jag kommer frysa. Jag fryser alltid och ni kan ju gissa hur det blir när det är 30 minus.... olidligt.... Måste antingen odla päls eller flytta söderut.

Imorgon är det redan torsdag!! Shit pommes så fort den här veckan har gått. Vi hörs kanske imorrn natti ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar duuuuu?:-)

Svar: på alltele :D
Sandra

2014-08-27 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback