vill ha singoallakex och singoallatoppar

Ett shoppingmissbruk är inte som andra missbruk. Ifall med t.ex. missbrukar heroin leder det ofta till döden. Har man shoppingmissbruk leder det till att man får vara med i lyxfällan och blir tv-kändis !! Min dröm !!

Iallafall så älskar jag singoallatoppar, det är så fint, tjejigt och romantiskt. Perfekt om man ska på dejt nu i vårvärmen. Våren är ju kärlekens årstid, hoppas det gäller för mig också. Isåfall skulle jag iallafall ha på mig den här fina toppen från gina. Eller så skulle jag ha ett tight fodral och pushup-bh. 

Kommentarer
Postat av: Melanie Forsberg

Så enkla och fina!

2014-04-01 @ 13:04:50
URL: http://melanief.webblogg.se/
Postat av: Mor

Härligt att du är ett steg närmare din dröm!

2014-04-01 @ 15:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback