I want to be exotic

Dagens wantie är den här lilla jäveln.. Kommer ni ihåg förra sommaren hur mycket jag tjatade om förra årets exotic?? Den var rosa och den var svindyr. Men efter mycket tjat så köpte jag den tillslut i stockholm och jag var överlycklig, använde den varje dag. Men tillslut blev jag lite less på den då det var min enda parfym då den var så dyr så jag hade bara råd att ha en parfym. Jag var så less att jag lämnade kvar den i London.... Den var typ slut men några sprut hade jag nog kvar och dom hade jag velat sprutat på mig just nu......

MEN i lördags såg jag denna nyhet i butik. Den uppgradera versionen av min älskade jimmy choo parfym. Och den luktar ta mig fan ännu godare och såhär vill jag lukta i sommar. Såhär beskrivs lukten:

" En uppfriskande, exotisk doft som förför alla dina sinnen! Doften öppnar upp med mousserande noter av svartvinbärssorbet och ljusa toner av rosa grapefrukt. I dess hjärta finner vi tigerorkidé och passionsblomma med syrliga accenter. Doften landar sedan i en sensuell bas av indonesisk patchouli och sammetslena noter av hallon. "

Jag tycker beskrivringar av lukter på parfymer är väldigt svårt att förstå, det hade liksom kunnat stå på ryska och jag hade förtstått lika mycket. För hur många vet hur en indonesisk patchouli luktar? inte jag iallafall. JAJA Den här kan ni köpa till mig när jag fyller år om ni vill <3 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Åh, kikade på just den idag med, vill verkligen ha den! :)

2014-04-13 @ 22:06:35
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback