i hate crocs

Igår var det måndag.. det var inte en kul dag. Hårt jobb från 8 till 8. Tog dessutom bort mina lösnaglar, jag har så jävla känsliga naglar så nu har jag skiitont och är helt handikappad. Är inte van att leva utan nagel så kan inte skriva på datorn eller på mobilen. Kan inte ens klia mig för jag har så ont bäää :'( Hehe åh "ska man vara fin får man lida pin" är ju ett motto jag brukar leva efter men nu blev det ju tvärt om?? Blev fulare och får ändå lida med pin. Jaja nu ska jag försöka låta mina naglar vila ett tag , får se hur länge jag överlever. 

Det enda positiva med dagen var att när jag slutade stod mamma redo med våffeljärnet så vi gjorde waffles hihi. Sen behövde jag inte ha stress för att gå och lägga mig för jag börjar 18 idag !!!!!!!!!!!!! Har aldrig någonsin börjat så sent, skönt som fan och man hinner ju göra hur mycket som helst innan jag börjar. Passar mig perfa. Så nu har jag hela dagen framför mig och har redan hunnit ut på promme, ätit frulle och hämtat ut paket. Hey ho ska visa vad som fanns där i HIHIHI

Kommentarer
Postat av: Mor

Om du får lite att göra kan du städa, tvätta,stryka och putsa fönster

2014-04-01 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback