FRIDAY MORNING

Precis såhär borde alla fredagar börja. För det första bör man ju alltid vara ledig fredagar, sen borde man alltid få börja morgonen med en smoothie och franska tulpaner

Har duschat, haft ont i armhålan, (jag är så jävla torr och sen smörjde jag in med VS-bodylotion och det sved så mycket att jag skrek, alltså jag tror inte jag tål victoria secrets hudkrämer tyvärr... sist jag smörjde in armarna började det brännas och jag fick röda prickar fulla armarna) totalrenoverat min garderob, dvs tagit fram vårkläder och tagit bort vinterkläder... alltså herreguud min garderob e kaos. Jag borde fota grejer och lägga ut på fb köp och sälj men det känns fruktansvärt jobbigt. Nu ska jag iallfall gå ut på en prommis och sen följa mama till stan. Ikväll funderar jag och fanny på att kanske partaja hehe. But we'll seee , annars är ju myskvällar inte helt fel det heller. Byebye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund snart???:)

2014-04-04 @ 17:49:29
Postat av: maja

kan du tipsa om lite snygga balklänningar som kostar under eller runt 1000 lappen?

2014-04-06 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback