TORSDAG

Hejhej idag har jag jobbat *surprise*. Och powerwalkat och duschat och sett bridget jones och nu är klockan redan 9. Jag undrar hur jag skulle hinna med att ha ett barn eller ett intresse som inte bestod av shopping, för det finns det alltid tid för. Idag är det ju redan torsdag?!?!? Harrejävlar. Det betydet att det snart är helg och att jag då äntligen kan sova 12-timmars pass igen. Nu måste jag ta tag i att fixa håret & göra allt klart till en ny arbetsdag. Tråååkigt. Och mamma är med polare och fanny är hos sin kille så min enda kompis ikväll är min hund. Och jag gillar inte henne speciellt mycket. Vi ses


Jag idag , väldigt spännande naaat. Älskar min nya päls, ska förmodligen ha den när jag gifter mig, över brudklänningen. Men älskar inte stövlar, jag ser tjock och kobent ut, 1000-lapp åt helvitti med andra ord

Kommentarer
Postat av: lilla hjärtat

För det första så ser du inte alls varken tjock eller kobent ut! En liten fråga.. var hittar jag fina pälsvästar till bra pris? Fusk såklart :)
kram <3

2013-09-06 @ 12:46:49
URL: http://littlegirlsheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback