Hello all the hoe's on the go

Helloo all the hoe's on the go. Idag är det torsdag, already????! Trodde det var tisdag när jag vaknade. Men så blir det när man har långhelg och är ledig måndag och tisdag tihi. Inte nog med att jag blev glatt överrasskad när jag kom på att det är torsdag, jag hade dessutom ett kort arbetspass på schemat och slutade redan klockan13!

Så då passade jag på att kika på stan, det var inge kul, jag köpte ingenting och tappade bort mitt favorithalsband.. satan i helvetet!!! Jag lämnar alltid saker i provrummen.... Men en grej köpte jag, en lampa. Alltså inte en ny och in lampa som man möblerar med utan en glödlampa som sitter i lampan. Det var inget kul köp

Jag körde rally hem och har gått en sväng med vovven och nyss ätit middag. Nu har jag nästan gjort allt behövligt och kan gå och lägga mig hihi, älskar att sova. Fast jag måste först duscha. Och sköta om min stardoll.. hon börjar bli jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback