full rulle kanelbulle


Hej jag är tillbaka och här är jag idag


Min tystnad har berott på att jag haft full rulle. Eller nä ok igår var det ingen rulle alls. Efter jag kom hem från jobbet fick jag en sån jäävla huvudvärk och det blev bara värre och värre, la mig i sägen för att se ett avsnitt av gossip girl men efter ett tag hade jag så jävla ont att jag inte ens kunde se. Så jag låg och blundade ett tag tills jag somnade, med kläder på och allt. Fyfan om det där var något som kallas migrän så vill jag aldrig ha det igen. Och jag kan då aldrig föda ett barn, jag gillar inte smärta varken i huvudet eller i en nedre region.

Idag vaknade jag i vanlig jobb-tid, inte utvilad fast jag somnade vid halv 8 hehe...Så idag har jag jobbat hela dan och sen ätit gomiddag med fanny å farsan. Kom hem för ett tag sen och har hunnit duscha och nu tänkte jag lägga mig å sova. Har jävulskt ont i huvet igen....... tror jag har feber också bläää. Tror det är pga denna kyla. Både på jobbet och ute är det svinkallt så jag går runt och fryser konstant. Fyfan hade glömt hur mycket jag frsyer på höst och vinter och fattar inte hur jag kunde säga att jag tycker höst är mysigt. Höst är ett helvete och vinter är djävulen själv. Min dröm just nu är att blanda ihop en god mjölkdrink, sätta på mig en partykjol och sen sätta mig ute med polarna och dricka och röka cigg. Men istället ska jag ta på mig min jävulskt fula hello-kitty pyjamas och sova............... tur att det snart är helg igen. Tack för mig och godnatt

P.s. nu hände det bästa som kunnat hända mig i mitt liv just nu, bättre än en mjölkdrink till och med. Min katt Bullen komme hit till mig så nu ska vi mysa och se stalkers med min idol och framtida man, Hasse Aro. Kvällens avsnitt verkar bra. Hej då kompisar sov gott
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback