1 SEPTEMBER

Idag är det 1 September. Det betyder att imorgon är det dags: Jag börjar skolan! Klockan 10 ska jag befinna mig på King's cross station och från perrong 9 och tre kvart ska jag ta tåget till min nya skola Hogwarts school of witchcraft and wizardry.

Nej oj det var en önskedröm. In reality betyder 1 september att jag börjar om att jobba efter en månads semester. 1 månad har gått så jäääkla fort och det har varit skönt men det känns fakiskt mer än bra att börja jobba igen och komma tillbaka till rutinerna hihi. Hoppas ändå att den här månaden går fort för jag har faktiskt mycket vinter-aktiviteter att se fram emot! T.ex. nytt hår (okej det är bara 2 veckor kvar) flytt den 1a november och allt som hör till typ ikea och möblera fint hihi. Sen har jag även en stockholmstripp inbokad sååå låt denna månad gå undan hehe.

Idag är det söndag och jag sov lite för länge så kommer aldrig kunna somna ikväll hehee..... har hunnit vara ut på en promenix och nu måste jag sätta igång att storstäda för imorgon är det visning nr 2 av det här huset.. tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars ska du flytta ??

2013-09-01 @ 14:34:46
Postat av: Anonym

varför svara du aldrig på kommentarer?

Svar: det gör jag väll visst! :'(
Sandra

2013-09-02 @ 20:09:08
Postat av: Anonym

vars ska du flytta då :)?

2013-09-02 @ 21:50:13
Postat av: Anonym

vars ska du flytta då :)?

Svar: älvsbacka =)
Sandra

2013-09-02 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback