torsdag

Oj va suddig bild. Jag måste nog ha en ny iphone 5s (hoppas tomten läser min blogg. isåfalll vill jag ha den vit/guldiga)

Heej mina vänner nu är jag här igen. Idag har jag jobbat och... jobbat. Kom typ nyss hem. Har hunnit ta en dusch och raka benen. Det är värt att nämna för det görs inte så ofta hehehe. Det är en väldigt positiv sak med att vara singel under vinterhalvåret, man behöver aldrig raka benen. Sen har det inte hänt så mycket kul idag. Min nagel har gått av och jag har ont som fan.

Snart är det mitt favvoprogram - hela sverige bakar. Det ska jag och Doris se ♥ Imorgon är det freeeedag yeey. Hoppas på att träffa min flickvänner som jag inte sett på en evighet. Jag tendens att bara vara för mig själv när jag är deprimerad så jag slipper prata. Det är en ganska dålig tendens. Men nu saknar jag ihjäl mig efter dom så hoppas vi kan göra nå kul hihi. Ska bli såå skönt med en ledig lördag men tyvärr jobbar jag söndag.. men ba 4 timmar så de borde ju gå OK iallafall!! VI hörs när vi ses för vet ni vad nu måste jag smörja in benen med hudlotion. Jag är så torr att det gör ont :P hej då<3 Det här var inte ett så kul inlägg jag vet

Kommentarer
Postat av: A

Vart ifrån beställde du din mk väska ifrån?:)

2013-10-17 @ 20:58:34
Postat av: Josefine

Diggar din blogg! Alltid kul att läsa :)

2013-10-17 @ 21:59:10
URL: http://jossanli.blogg.se
Postat av: Sofie

Fin!:)

2013-10-17 @ 22:35:05
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: Mor

Jag tyckte ändå att det var lite kul för jag hann ju aldrig träffa dig idag. Dallas imorgon?

2013-10-17 @ 23:21:05
Postat av: moa

Vars jobbar du?:)

2013-10-21 @ 22:38:07
URL: http://moasss.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback