Shopping är medicin

Nyss var det fara och färde i furunäs. Det kom in en lastbil på gården och jag blev livrädd och sprang in till fanny. Vi funderade vem fan det kunde vara, i tänkte att antingen är det pappa eller så är det några kriminella ryssar som ska kidnappa oss och sälja oss som sexslavar. När det plingade på dörren blev det såklart jag som fick gå ner. Jag öppnade och där stod en kille, han såg varken rysk eller kriminell ut. Han pratade i telefon och ställde in ett paket i min hall och bad mig skriva under på hans digitala touchscreen-grej. Jag frågade vad det var för nåt men det visste han ju såklart inte. Så jag skrev under men var lite rädd att jag just skrivit under att jag skulle ha 12 kg marijuana eller något sånt. Så när han for skyndande jag mig att öppna paketet och där i låg en jacka jag besällt jjjippii :D Trodde ej att det skulle gå så jävla fort för din skickades från spanien typ igår?? fett bra iallafall hihi

Nu känns min sjukdom mycket bättre. Shopping är som medicin, en medicin som fungerar mot allt. Ju dyrare shopping, desto bättre effekt. Fick hem ett par skor igår också som jag suktat efter i ett år och som jag dessutom fick för en väldigt bra peng :D Jag har nog helt enkelt blivit sjuk pga.för lite shopping och det var det enda som kunde rädda mig. Eller det ska jag säga till min mamma iallafall så inte hon blir arg hehe. Men en jacka var ju jävligt behövligt för annars kommer jag bli sjuk igen i denna jävla rysskyla som härjar i stan!!



Här har vi skoern!! Sorry för köks-bilder men det var bara där jag fick bra ljus hehe... Snygga va??? jippi ja

Och jackan! Classy and fab. Love it so much!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fin jacka!!! Vars ifrån?:)

Svar: tack:D den är från zara =)
Sandra

2013-10-04 @ 14:21:52
Postat av: Anonym

Åh var är jackan ifrån??

Svar: från zara är den =D
Sandra

2013-10-04 @ 14:22:56
Postat av: Mor

SAAANNNDRAAAA!!!!!!

Svar: I'm so sorry mama
Sandra

2013-10-04 @ 14:45:21
Postat av: Anonym

Ja, vars är jackan ifrån? Och skorna också? Skitsnyggt!

Svar: Jackan är från zara och skorna från H&M, tack :D
Sandra

2013-10-04 @ 19:56:17
Postat av: Anonym

vars är jackan köpt:)?

2013-10-05 @ 14:12:44
Postat av: Anonym

vars är jackan köpt:)?

Svar: zara =)
Sandra

2013-10-05 @ 14:12:44
Postat av: Anonym

vars är jackan köpt:)?

2013-10-05 @ 14:12:46
Postat av: Anonym

vars är jackan köpt:)?

2013-10-05 @ 14:12:46
Postat av: Andrea

Hej! Är skorna från H&M normala i storleken? Vet du om dom finns att köpa i någon butik? :))

Svar: Ja det tycker jag dom är :D Har inte sett dom i någon butik tyvärr.. =)
Sandra

2013-10-06 @ 08:26:58
Postat av: Anonym

Kan du inte visa outfitbilder med skorna? är de sköna att gå i? supersnygga!! :)

Svar: joo det kanske jag kan :D Ja jag tycker dom är jättesköna!!! tack tjejen :D<3
Sandra

2013-10-07 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback