Martins hotellbokning

Hejhej!! Jag kom nyss hem från Martins hotellbokning :) Hehe nej jag skoja, jag kom nyss ut ur min egna dusch. Igår blev det lik förbannat party hehe. Jag velade ända fram tills avgång om jag skulle fara eller ej men när corn frågade om hon skulle hämta upp mig kunde jag inte tacka nej. Och tur det för jag hade en väldigt kul kväll på klubben med min singlelady. Jag tror bärs, brudar och hångel var precis vad min förkylning behövde för att läkas hehe. Men skoja med hångel, inge hångel för det hade nog varit ett brott mot smittskyddslagen. Eller den kanske bara gäller om man har HIV?? Det har jag inte. Jag är inte så bra på sveriges lagar så vet inte om man kan anmäla någon för att man smittats av en förkylning. Kan återkomma när jag tagit reda på det så ni vet.

Jag igår i min nya gorgeous top från Nelly Trend


Idag mår jag bättre än vad jag gjort på hela veckan. Är lite bakis men febern är borta wihoo. Dagens plan är att baka en kaka jag sett på reklam. Det blir kul. Jag börjar träna redan nu inför livet som hemmafru. *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback