IKEA

Igår spenderade jag hela dagen i Haparanda, väldigt spännande. Vi var på IKEA i många timmar och det tog på krafterna men vi fick med oss en hel del och som tur var fick vi in allt i bilen med nöd och näppe hehe... Vi åkte även över till Finland för att fanny ville hemskt gärna fara på Alko hehe... jag gjorde också lite inköp där. Bland annat min favoritlikör med en ko på. Vet ej vad den heter men det är iallafall en ko på flaskan och den är skitgo hehe. Får dock vänta med att dricka den tills det är dags för halloween då jag jobbar dom kommande helgerna.......

Vi var inte hemma förrän typ 8 herrejissus och på hemvägen köpte vi pizza från dallas hihi smaskens. Sen kunde jag äntligen slappna av i soffan framför säsongsavslutningen av stalkers! Och nu har jag äntligen klickat hem en halloweencostume så jag slipper ha dödsångest över det hehe. Sen somnade jag som ett barn på julaftonskvällen, helt slut men nöjd över mina nya grejer hehee

Idag är jag ledig och har börjat dagen med en powerwalk, nu ska jag ta tag i att packa ur bilen hur det nu ska gå hehe. Vi hörs later<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback