I ♥ my cats

Sådärja nu har jag avverkat dagens arbetspass. Gick finemang. Kom nyss hem och nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imorrn. Kommer inte ihåg sist jag var vaken såhär länge. Igår t.ex. somnade jag klockan 8 hehe. Jag tror jag blivit sömnberoende, det såg jag att man kan vara på Dr. Phil.

Bredvid mig har jag min kissekatt Bullen. Natten till idag var den bästa ever för då hade jag båda katterna här hos mig. Varför har dom börjat gilla mig så mycket?? Nu när vi ska skiljas och dom ska få en ny mamma. Fan alltså det här går bara inte, jag kan ju inte överge mina egna barn. Vilken mamma skulle göra det!!! Jag ska ta dom med mig och flytta ut i skogen och ta ihop det med en rävhane så kan vi alla leva tillsammans
Mina bäbisar

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag vill också bo i skogen med er

2013-10-23 @ 22:57:06
Postat av: sebb

wilmer vill också flytta till skogen med er

2013-10-24 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback