en helt vanlig tisdag

Heej nu ska vi ha gissningstävling!!! Gissa vad jag gjort idag?? Jag tror ni alla gissade rätt, jag har alltså jobbat. Till klockan 6 så har typ nyss kommit hem..

Men nu är jag ledig i två dagar, skööönt. Imorgon ska vi till Haparna och IKEA, jippiiiiiiiiiiii äntligen hihi! Har längtat sen i somras! Så ska lägga mig i tid så jag är kapabel till att köra bil. Har lite ångest inför det.. att köra efter efyra är inte min grej hehe, har hjärtat i halsgropen varje gång jag kör om en lastbil... fyfan fick bestående men i livet efter min vattenplaning hehe. Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är jackan ifrån?

Svar: Den är från BIKBOK men köpte den förra året.. =)
Sandra

2013-10-10 @ 09:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback