att vara ihop med en kjol


Har blivit ihop med en ny kjol. Har tyckt den här modellen varit snygg sen första gången jag såg en i somras.. och min kärlek har bara blivit starkare sen jag sett alla snygga modebloggare springa omkring i dom. Men nu är jag också ägare av en billig jävel som jag ska ta på mig redan imorgon och känna mig lite fredagsfin hihi.

Nya lack var jag i stort behov av. Naglarna jag och emma gjorde i augusti sitter fortfarande kvar, så jävla bra. Dom har ju växt ut nå så jävulskt men det finns inget som inte går att dölja med nagellack hihi. Så nu ska jag måla naglarna lite fina hej då

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var har du köpt kjolen:)?

Svar: den är från gina=D
Sandra

2013-10-12 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback