STOCKHOLMSSHOPPING PART 2


Kom på att jag ej visat all shopping från stockholm så here it comes. Alltså bilderna är väärldens sämsta pga. att det börjat bli mörkt, jag fotade ute på balkongen och jag frös. Så de sög ju men ni ser ju typ hur det ser ut hoppas jag.



Det här linnet är vinrött, inte lila


Den här klänningen blev jag totalt förälskad i, bilden gör den absolut inte rättvis för den är inte silvrig den är helsvart, älskar materialet. Det är så jävla snyggt med svart glitter, inte paljett utan bara glitter, förstår inte hur dom gjort det men skitsnyggt iallafall. Det som suger är att glittret kliar som fan och låtsar och fastnar ÖVERALLT hehe.. men de får de vara värt

Dom tre sista bilderna är ju ett skämt, men det var för att jag trodde att jag glömd dom grejerna i stockholm men när jag äntligen hittade det så hade det hunnit bli jättemörkt hehe. Iallafall så äälskar jag myskläderna från hollister !! Så jääävla sköna, mysiga och underbara.

Att vara inne på hollister var verkligen en upplevelse. För det första måste man köa för att komma in .... Och för det andra så pratar dom som jobbar där engelska och säger något i stil med "heey whats up??" Vi ba: eeeh är du dum i huvudet?? Nej vi sa inte det, men vi tänkte och svarade inte på det engelska tilltalet. Väl inne i shopen är det mörkt och ett jävla liv med hög musik. Kön till provrummet är en mil långa och det är små fjortisar överallt. Jag fick klaustrofobi och höll på dö där inne. Jag och fanny hoppade ur provrums-kön, drog på myskläderna ovanpå våra vanliga och tyckte det passade och sen drog vi därifrån fort som fan. Förresten, någon som vet om leonardo från paradise hotel jobbar där ???? det såg exakt ut som han.
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Yes! Han jobbar där :)

2013-12-03 @ 05:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback