oh... hello monday

Hello monday!! Igår hade jag inte tid för bloggandet. Jag jobbade all day long och sen var jag och fanny på taco-middag hos farsan. Sen var jag såå trött efter jobbhelgen så jag la mig i sängen i min nya leopardmorgonrock och hade ink master-maraton och åt chips med wienerbröd. De var det bästa på hela helgen hehe

IDAG är det måndag igen och jag har varit otroligt produktiv, om det nu heter så. Jag har varit hos frissan och gjort av med min gräsliga utväxt och jag känner mig äntligen som mig själv. Brukar egentligen hata att vara nyblekt men jag blev ganska fin. Sen har jag gjort viktiga grejer som att äta frukost, duscha, gå med jycken, städa, sorterat min mail??? och hett på ögonskugga. Har inte suttit en sekund förutom nu så ska passa på att vila lite innan jag ska iväg å jobba.... Det enda positiva med att jobba kväll är väll att då har man tid att fara till frisören. När far vanliga människor till frissan?? Något jag funderat på. Vi hörs
 
P,S fan vad ni blivit dåliga på kommenter. Jag kommer stänga ner bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback