Natti

Tjenis. Idag har det varit full håll-igång hela dagen. Är helt slut. Började dagen med att gå en prommis med doggen, sen har jag ägnat mig åt detta eviga flyttstök. Helvete vad tid det tar och jag tror fan aldrig att det kommer bli klart. Att skruva ihop en ikea-pall tog typ en timma för mig. Vet inte om det är för att jag är blond och dum men nu förstår jag iallafall alla ikea-skämt som brukar cirkulera på nätet....

Men jag fick iallafall ihop lite grejer. Sen for jag på stan en snillevipp, finns fortfarande inget fint men lika bra de så jag sparar pengar  så jag kan shoppa loss i London tihi. Eller för att jag måste köpa ny telefon då min laggar sönder, Eller för att min dator gick sönder idag. Ja... mycket utgiter och lite inkomster. Det är en dålig kombination har jag hört.

Ja efter stadsbesöket var det jobb som gällde för hela slanten och nu kom jag alldelles nyss hem och har ääntligen fått slappna av i 1 sek. Tyvärr måste jag sova så jag orkar jobba 12timmars pass igen... åhh är helt slut vill bara vara hemma, äta glass, mysa med katterna och se serier. Hoppas jag får svininfluensa inatt så min önskan kan gå i uppfyllelse. Nej skoja, var ju sjuk för ett tag sedan och det var det värsta som hänt mig. Var så jävla rastlös att jag hellre jobbar en vecka i sträck än att bli sjuk igen hehe. Nu ska jag och bullen se slutet av maria montazami och sen sooova. Natti <3


Har ni tur kanske ni träffar dessa två sagoväsen i era drömmar hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du provat uppdatera din telefon eller starta om den? Hade samma problem att kameran och det stängdes ner men det funkade när jag startade om och uppdaterade :)

Svar: Tack för tips kompis<3 men har provat båda och den laggar fortfarande :'( vet du någon som kan köpa en ny till mig
Sandra

2013-11-05 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback