LÖRDAG

Igår hade jag och emmis en kväll som i våra ögon är perfekt. Den bestod av varandras kärleksfulla sällskap, åka litte bil, fara på Rusta & Ica Maxi och köpa billiga skitgrejer. Vi köpte t.ex. ljus och chokladtomtar. Kan verkligen rekommendera att ni far och shopar på affärer en fredagkväll, det var inte en jävel på rusta förutom vi två och kassa-killen. Så man får fritt fram att leva jävel och pilla på exakt allt. Sen avslutade vi vår spännande shopping-runda med ett besök på favoritaffären: Hemmakväll. Och vi tog med känslan hem till emiss soffa med tända ljus och erotisk musik. Nej skoja vi såg "Elsas värld". Det är inte en så bra serie men de var kul ändå.


IDAG är det lördag och jag var helt inställt på en dag med jobb från morgontimma till sen kväll. När jag istället fick sluta klockan 11 var det like a gift from god. Så nu får jag också lite helg hihi. Fast jag jobbar ju imorrn men men en lördag iallafall! Så har varit ute med hunden ebba och nu ska jag och mami till läggan och stöka på och sen handla. Ikväll vet jag inte vad som står på menyn men hoppas på någet kul. Vill partaja


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, då är det bara röja!;) Ni sminkar er jätte fint!:O

2013-11-14 @ 16:43:06
URL: http://smilingforu.blogg.se
Postat av: Elsa

vilken fin bild! :)

2013-11-14 @ 16:43:38
URL: http://henrikssonelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback