JOHNNY BULLS

Mina nya killar Johnny & Bull.

Efter mycket om och men är vi äntligen tillsammans. Dom var ju nästan lika svåra att få tag i som en riktig pojkvän. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Var dock väldigt orolig när jag fick skötselråden på dessa skor, det stod bland annat att man inte skulle kunna få upp dragkedjorna och att man oftast behövde vara två stycken för att få på sig skorna för att dom skulle sitta så jävla tight. Så var tyvärr inte fallet, jag tycker det är jävligt snyggt med en skittight sko men den satt lite löst och det var därför jag inte var lika snygg i dom som jag hoppats. BUT I STILL LOVE THEM!! ♥ Och får äta pizza lite oftare så att benet passar i skon. Love pizza också

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tycker du också att de är ashårda? Får sår på fötterna av mina, men vill man vara fin så får man lida pin..

2013-11-05 @ 13:58:44
URL: http://rebecca.blogg.se
Postat av: Anonym

Har ju hört att du är sponsrad av Red Bull. Är det ägaren Johnny Bull som gett dig skorna? Är han din sugar daddy?

2013-11-06 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback