Fredagsoutfit


Dagens outfit. Kjol å känger, gillar den kombon. Men fattar inte varför jag fortsätter sätta på mig strumpbyxor när det är iskallt ute.. Kanske för att man alltid känner sig fin i strumpebyxor. Men man får ju köldskador på snippis och den här kjolen är ett väldigt dåligt val när man ska åka rulltrappa på stan. Speciellt om ett turk-gäng står bakom en. Men ska man vara fin får man lida pin.. Fast jag kände mig inte så fin för jag har lite väl slickat hår och lite väl mycket utväxt. Utväxt är något av det värsta jag vet. Nästan värre än krig och våldtäkt mot barn. Nej skoja. Men det är inge kul och jag får panik av tanken.

Ehhh ja back to reality. Idag började som sagt med en prommis och sen gjorde jag ett besök på stan. Det finns fortfarande inge fint i butik. Men hittade äntligen en pyjamas, som jag letat. Också köpte jag en billig jävla parfym, det var ett bra köp. Är så jäävla less på min jimmy choo som jag köpte för 600 jävla spänn hehe. Men jag tror det är för att det är en sommar-doft. Man kan ju inte ha sommardofter på vinter?? då får jag panikångest. Nu köpte jag en vinterdoft och kan äntligen känna lugnet.

Nu har jag just kommit hem och är med min katt och vi ser på Ullared. Jag är helt ensam hemma i detta stora hus och det känns väll sådär......... speciellt när det var några ligister här tidigare idag som körde in på vår gård och bara stod där???  vem fan gör så?? idioter finns det gott om. Så nu är jag ensam hemma och rädd. Och ingen familjemedlem kommer hem heller... så det enda jag har till försvar är min fula katt och min jobbiga hund.
Nu hade jag tänkt äta middag, frågan är vad. Ett alternativ är att äta upp fannys kladdkaka, eller beställa pizza som pizzakillarna kommer hem med, kan man göra det?? Eller en smoothie. Ikväll hoppas jag på mys gånger 10000 och godis hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback