torsdag

En gammal bild när jag hade fint hår. Nu är jag för ful för att fotograferas. Men idag är förhoppningsvis sista dagen som ful för imorgon väntar frissan på mig och jag ska bli fin igen. Ganska jobbigt att håret har så stor betydelse av mitt liv haha................. hur min dag blir beror ofta på hur mitt hår ser ut. Finns det mediciner man kan ta mot utseendefixering????
 
IDAG börjar jag inte jobbar förrän kl 14! Skönt med sovmogon. Har ätit frukost, rostat bröd & smoothie. Rostat bröd var fan gott. Mer än två år sedan sist så det var väldigt välkommet i magen. Sen har jag druckit en latte och nu ska jag gå ut på en morgonpromenad innan jag måste kicka igång denna dag. Måste hinna fixa mig, göra matlåda, äta lunch & fara förbi systemet innan jag börjar jobba heheh!
 
Vi hörs kanske senare ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Köp detta till mig: Aperol (729) 139kr samt Prosecco La Robinia (7486) 85kr

Svar: mission accomplished
Sandra

2013-05-16 @ 10:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback